هاكرز نيمبوز وغرف المحادثة nimbuzz نيمبوز
<script type="text/javascript">
var adfly_id = 14701195;
var popunder_frequency_delay = 0;
</script>
<script src="http://cdn.adf.ly/js/display.js"></script>

هاكرز نيمبوز وغرف المحادثة nimbuzz نيمبوز

هاكرز نيمبوز وغرف المحادثة nimbuzz نيمبوز
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
برنامج هكر نيمبوز شات غرف محادثة موبايل جوال nimbuzz palringo morange ebuddy sh messenger shmessenger mig33 mig33v4 ميغ33 مورانج موزات بالرينغو نيمباز محادثة

شاطر | 
 

 قصه تبكى العين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
esam102
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 126
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: قصه تبكى العين   الإثنين فبراير 08, 2010 6:19 am

بسم الله الرحمن الرحيم
فيه اثنين شباب راحوا البحر جلسو على الشاطئ ومعاهم عشاهم. وهم جالسين يتعشون جتهم عجوز كبيره في السن
وقعدت تلقط الأكل المرمى على الأرض وتأكل. ولما شافوها قالولها أنتي جوعانة قالت أنا هنا من الصبح وماأكلتش
ولدي جابنى هنا الصبح وخلاني وقالي هأجيلك آخذك بعد شويه.

المهم جابوا لها عشاء وتعشت.
وبعد ما

تأخر الوقت شالوا أغراضهم وحسوا الشباب إن الوقت متأخر والجو بداساقعه ومش قادرين يتركوا العجوز على الشاطئ
وجاء واحد من الشباب وقال لها عندك رقم ولدك نتصل عليه نخليه يجى يآخذك .
قالت العجوز إيوه معايا الرقم في ورقه
ولما طلعت الورقه ماذا تتوقعوا مكتوب فيها ؟؟؟؟؟ مكتوب ( من يجد هذه المرأه يآخذها لدار المسنين)
اتفاجئت الشباب من المكتوب في الورقة وجلسوا ساعة يترجونها تمشي معاهم.
ويحاولوا فيها إنهم يوصلوها لاى مكان وهي رافضه
أكيد العجوزه رفضت أنها تروح معاهم لأن ولدها وعدها إنه يجي يأخذها وهى اكيد مستنياه
وكانت تقول ولدي هيجي يآخذني وأنا مستنياه مش عارفه المسكينه إن ولدها باعهاورماها في الوقت الي هي فيه محتاجاه فيه
المهم مشيوا الشباب وتركوها على أمل إن ولدها يجي يآخذها حسب وعده ليها

فيه واحد من الشباب قعد يتقلب في سريره وماقدرش ينام.
واعديفكر في مصير العجوزه المسكينه وقام من فراشه وغير ملابسه وركب سيارته وراح للشاطئ.
ولما وصل شاف الاسعاف والشرطة والناس مجتمعين ودخل بينهم شاف العجوزه قد فارقت الحياه ولما سألهم عن سبب وفاه العجوزه قالو له أرتفع معها الضغط وماتت من خوفها على ولدها يماتت وهي تستنا ولدها يجي يآخذها. ممكن يكون جارلوا حاجه ف الطريق
ماتت وهي تستنا ولدها يجي يآخذها.
ماتت وهي بعيده عن أهلها.
الله يرحمها برحمته ويدخلها من أوسع ابواب جناته
لماذافعل ذلك الابن الجحود هذة الفعلة الشنيعة لامة؟
ويقول المثل ( قلبى على ولدى انفطر وقلبولدى علياحجر )
حسبى الله ونعم الوكيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin


عدد المساهمات : 65
السٌّمعَة : 54
تاريخ التسجيل : 22/01/2010
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الخميس فبراير 11, 2010 5:29 pm

مشكوووووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hacknimbuzz.forumotion.com
esam102
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 126
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الخميس فبراير 11, 2010 5:39 pm

Admin كتب:
مشكوووووووووور

شكرا لمرورك يا ادمن نورت الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ISLAMINFO
عضو ماسي


عدد المساهمات : 284
السٌّمعَة : 75
تاريخ التسجيل : 05/03/2010
العمر : 20

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الإثنين مارس 15, 2010 4:05 pm

قصة تبكي صح
هع هع هع
مشكور جدا جدا جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://منتديات جامعة المنوفية http://monofeya.eg.vg/vb/ تفضلو بز
esam102
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 126
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الثلاثاء مارس 16, 2010 3:59 pm

ISLAMINFO كتب:
قصة تبكي صح
هع هع هع
مشكور جدا جدا جدا

شكرا لمرورك يا اسلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ISLAMINFO
عضو ماسي


عدد المساهمات : 284
السٌّمعَة : 75
تاريخ التسجيل : 05/03/2010
العمر : 20

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الأربعاء مارس 17, 2010 5:13 am

الشكر لك عصام :D
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://منتديات جامعة المنوفية http://monofeya.eg.vg/vb/ تفضلو بز
ISLAMINFO
عضو ماسي


عدد المساهمات : 284
السٌّمعَة : 75
تاريخ التسجيل : 05/03/2010
العمر : 20

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الأربعاء مارس 17, 2010 5:16 am

مع تحياتي اخ عصام :)
ادارة
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://منتديات جامعة المنوفية http://monofeya.eg.vg/vb/ تفضلو بز
esam102
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 126
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الأحد مارس 21, 2010 11:23 am

ISLAMINFO كتب:
الشكر لك عصام :D

العفو يا اسلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ورق خسران
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 14
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/03/2010
العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الأحد مارس 21, 2010 5:42 pm

شــــــــــــــــكررررا لــــك عــصـــام ميرسي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ISLAMINFO
عضو ماسي


عدد المساهمات : 284
السٌّمعَة : 75
تاريخ التسجيل : 05/03/2010
العمر : 20

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الثلاثاء مارس 30, 2010 6:17 am

:‏)‏
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://منتديات جامعة المنوفية http://monofeya.eg.vg/vb/ تفضلو بز
اسلميه
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 3
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 03/04/2010
العمر : 43

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الأحد أبريل 04, 2010 1:27 am

شكرا لك والله يستر علينا لاشيبنا الظاهر بيحذفونا في الزباله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
momenhelal
عضو برونزي
عضو برونزي


عدد المساهمات : 21
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 21/04/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الخميس أبريل 22, 2010 5:58 am

بس ايه النهايه دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
jadeNTN
عضو برونزي
عضو برونزي


عدد المساهمات : 17
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/04/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الخميس أبريل 22, 2010 2:47 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] جيل فاشل خلاص نحنا توا في 2010
معش في استحياء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sam
عضو برونزي
عضو برونزي


عدد المساهمات : 23
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/03/2010
العمر : 31

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الأحد أبريل 25, 2010 6:03 pm

حسبي الله و نعم الوكيل . . فعلا قصة مؤثرة بشكل كبير . . بس معقول حقيقية ¿ ؟ ! . . . ما بتوقع [b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esam102
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 126
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   السبت أكتوبر 02, 2010 4:30 pm

ورق خسران كتب:
شــــــــــــــــكررررا لــــك عــصـــام ميرسي


العفو يا مان نورت
[b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esam102
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 126
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   السبت أكتوبر 02, 2010 4:33 pm

اسلميه كتب:
شكرا لك والله يستر علينا لاشيبنا الظاهر بيحذفونا في الزباله

العفو اللهم امين نورت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esam102
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 126
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   السبت أكتوبر 02, 2010 4:35 pm

jadeNTN كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] جيل فاشل خلاص نحنا توا في 2010
معش في استحياء

اه والله على رأيك ربنا يستر علينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esam102
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 126
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   السبت أكتوبر 02, 2010 4:37 pm

momenhelal كتب:
بس ايه النهايه دي

شكرا لمرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esam102
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 126
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   السبت أكتوبر 02, 2010 4:39 pm

Sam كتب:
حسبي الله و نعم الوكيل . . فعلا قصة مؤثرة بشكل كبير . . بس معقول حقيقية ¿ ؟ ! . . . ما بتوقع [b]


اها شفت بقى نورت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الدعشوشي
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 6
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/10/2010
العمر : 31

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   السبت أكتوبر 30, 2010 11:44 am

قديمه دي القصه بس اعتقد انك تبالغ ودي القصص من نسج الخيال ماعتقد ان فيه شباب يسوووو مع امهاتهم كدا تقبل مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
majd-73
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 123
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/11/2010
العمر : 41

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الأربعاء يناير 26, 2011 3:52 pm

مشششششكور جدا جدا جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور الهدي
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 2
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 02/09/2011
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الأربعاء سبتمبر 21, 2011 9:44 am

قصة مؤثرة شكرا ودمت في حفظ اللة تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شلابى
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 5
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/02/2012
العمر : 36

مُساهمةموضوع: رد: قصه تبكى العين   الأربعاء فبراير 22, 2012 12:17 pm

والله انها لقصه محزنه جدن الله يرحموها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قصه تبكى العين
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
هاكرز نيمبوز وغرف المحادثة nimbuzz نيمبوز :: القسم العام :: ركن القصص الواقعية-
انتقل الى: